סבב חתימות דיגיטלי מכל מקום ובכל זמן לביצוע סבב אישורים פנימי , במשלוח סחורה באמצעות נהגים או בחנות הוירטואלית באתר
כבר לא נתקעים בגלל חתימה,
לא צריך לחפש את המנהל או הלקוח להחתמה, המסמך ישלח אליו לנייד לחתימה לא משנה היכן הוא נמצא
מהיום מנהלת החשבונות לא צריכה לרדוף אחר המנהל שיחתום על המסמך שהבטיח, ואין צורך לחכות לתעודה החתומה שאולי תחזור עם הנהג… Doccycle מאפשרת להעביר את המסמך מגורם לגורם באופן אוטומטי לפי סדר מתוכנן בכל מקום שהחותם נמצא, כבר אין תירוצים, החתימה נעשית בנייד של הגורם החותם ומועברת לחתימת הגורם המאשר – בסיום המסמך החתום מתוייק במערכת הERP והכל במהירות וללא נייר.
בתהליכי מכירה מורכבים, אישור הלקוח על פרטים, שינויים או מפרטים הוא קריטי. הוא גם יכול להיות צוואר בקבוק שמעכב עסקאות. DocCycle מביא פתרון חדשני שמבטל את הבלגן ומייצר תהליך אישור מהיר, פשוט ומאובטח.
במקום לשלוח אינסוף מיילים עם קבצים מצורפים, ב-DocCycle אתם שולחים ללקוח קישור אישי ומאובטח לאישור. הלקוח פותח את המסמך המעוצב והברור, בין אם זה מפרט טכני, מודל עיצובי או הצעת מחיר, חותם דיגיטלית (מכל מכשיר) והאישור נשלח חזרה אליכם אוטומטית.
DocCycle מתאים לכל חברה שיש לה תהליך אישורים אל מול לקוחות, והוא אידיאלי במיוחד עבור:
שלחו ללקוח את תוכניות המטבח והשינויים בעיצוב לאישור מהיר וקבלו חתימה דיגיטלית ישירות על השרטוט, מה שמונע אי-הבנות בעתיד.
הפסיקו להדפיס תוכניות! שלחו ללקוח מסמכי אישור על שינויים בפרויקט או על תוספות בנייה, וקבלו אישור חתום ומאובטח במהירות.
שלחו ללקוח את מפרט הרכב, צבע, תוספות ודגם בדיוק כפי שהוזמנו, וקבלו חתימה על אישור הרכישה – כל זאת לפני שיוצאים לדרך.
היתרון המרכזי הוא התיעוד והבקרה. מרגע שהלקוח חותם, כל האישור והפרטים הרלוונטיים מתועדים אוטומטית במערכת ה-ERP שלכם. זה חוסך לכם זמן יקר על הקלדה ידנית, מבטל טעויות אנוש ומבטיח שקיפות מלאה לכל אורך התהליך. DocCycle מבטיח שהכול יתועד, יתוארך וייחתם באופן דיגיטלי, מה שמקצר את תהליך המכירה, מונע מחלוקות עתידיות ומעניק ללקוח חוויה מקצועית ונוחה יותר.
מאפשר לארגון להחתים כל מסמך בקלות ומהירות בזכות הממשק הידידותי: מגדירים את הגורמים החותמים ומיקום השדות למילוי וחתימה והמסמך החתום חוזר לתיוק בארכיון דיגיטלי בשרת המקומי של הארגון…ואם כבר סדר וארגון אז המערכת תזכיר לחותם ששכח בשבילכם.
מאפשרת לצוות השירות/ מכירות להחתים לקוחות באופן מיידי באמצעות שליחת מסרון SMS (או אימייל) לנייד של הלקוח והחתמה מקוונת (On-line) של הזמנות / תעודה/ דוח טכנאי וכו' ללא נייר וקליטת המסמך החתום למערכת המידע באופן אוטומטי.
תהליך החתימה מספקת חווית משתמש קלה ונוחה ללקוחותכם כמו חתימה על מסמך.
וכך זה מתבצע :
ההזמנה החדשה מופקת ממערכת המידע ומשוגרת ללקוח באמצעות קישור בהודעת מסרון SMS, הלקוח חותם על ההזמנה והיא חוזרת אוטומטית לתיוק בארכיון הדיגיטלי.