כבר אין צורך בהדפסות נייר יקרות, ומקומות אחסון, הכל מתבצע באופן דיגיטלי וחוקי
החתמת לקוחות על ניפוק סחורה בדלפק מכירות – ללא ניירת וללא סריקה. כל התעודות של הלקוחות נשמרות אוטומטית לארכיון הדיגיטלי במהלך החודש ובהפקת החשבונית המרכזת – המערכת שולפת את כל התעודות משלוח החתומות יחד ומצרפת לחשבונית
הלקוח חותם על משטח החתימה בכל פעם שנדרש, החתימה מתווספת באופן אוטומטי למקום הנכון במסמך ולאחר מכן המסמך נחתם וננעל באופן דיגיטלי
מיקום שדה החתימה לא חייב להיות מוגדר מראש ומתייחס לנקודת ייחוס מסויימת במסמל – למשל המערכת מזהה את המילה "חתימת הלקוח:" ובאותו המקום מייצרת איזור חתימה כך שהלקוח חותם במיקום הנכון ע"ג המסמך